تو سیراب شدی
زمین دلتنگت شد
زمان تشنه ات:)♥
ما را در سایت برا هر چی همه که دلتنگ نشم،دلتنگ اون روزایی ام که... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 171 تاريخ: شنبه 21 بهمن 1396 ساعت: 20:48
ما را در سایت برا هر چی همه که دلتنگ نشم،دلتنگ اون روزایی ام که... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 162 تاريخ: شنبه 21 بهمن 1396 ساعت: 20:48
پاییز فقط اون موقع که میگی وای بارونه؛میدویی رختارو جمع کنی:)))
ما را در سایت برا هر چی همه که دلتنگ نشم،دلتنگ اون روزایی ام که... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 186 تاريخ: شنبه 21 بهمن 1396 ساعت: 20:48
ما را در سایت برا هر چی همه که دلتنگ نشم،دلتنگ اون روزایی ام که... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 196 تاريخ: شنبه 21 بهمن 1396 ساعت: 20:48
ما را در سایت برا هر چی همه که دلتنگ نشم،دلتنگ اون روزایی ام که... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 155 تاريخ: شنبه 21 بهمن 1396 ساعت: 20:48
ما را در سایت برا هر چی همه که دلتنگ نشم،دلتنگ اون روزایی ام که... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 192 تاريخ: شنبه 21 بهمن 1396 ساعت: 20:48
ما را در سایت برا هر چی همه که دلتنگ نشم،دلتنگ اون روزایی ام که... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 157 تاريخ: شنبه 21 بهمن 1396 ساعت: 20:48
سلام.
امتحاناتم شروع شده و متاسفانه ساعت مطالعه ام تو این چند روز با وجود فرجه ها از ۵ ساعت در روز بیشتر نشده.استرس هم میگیرم تاثیری نداره.
ساعت بابابزرگم رو گذاشتم رو میزم.صدای تیک تاکش عشقه ولی استرس زائه.خیلی
تلگرام و اینستا با فیلتر شکن باز میشه.
اوضاع جالب نیست.
چرا تلاش نمیکنم برا خواسته هام؟چه مرگته سعیده؟
چقد بی ربط:/
ما را در سایت برا هر چی همه که دلتنگ نشم،دلتنگ اون روزایی ام که... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 208 تاريخ: شنبه 21 بهمن 1396 ساعت: 20:48
یه مدتیه خواننده ای رو کشف کردم که معروف بوده نمیدونستم؛جدا از صداش چهره اش هم خیلی خوبه.سعیده ی هیز درونم فعال شد اصن.خیلی لعنتیه لامصبیه استوری گذاشته که داره با موهاش بازی میکنه*____*مردم من*_*این شما و اینم تنها کسی که لایواشو از دست نمیدم*_*سیگار هم خیلی بهش میاد*_*ووی برا هر چی همه که دلتنگ نشم،دلتنگ اون روزایی ام که......ما را در سایت برا هر چی همه که دلتنگ نشم،دلتنگ اون روزایی ام که... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 173 تاريخ: شنبه 21 بهمن 1396 ساعت: 20:48
ساعت قدیمی پدربزرگم تو اتاق منه و صدای تیک تیکش روانی کننده است.استرس امتحان فردا رو میده که خوندمش ولی یه مبحث مهمو نرسیدم.آه خدامن شدیدا دستم عرق میکنه جوری که خیلی از برگه ها و دفترام از شدت خیسی داغون میشن و از دستکش متنفرم.به پیشنهاد دبیر زیستم و خواهرم و وجود بعضی علائماش آزمایش تیروئید دادم و خدا رو شکر سالم سالمم.و بعد از ۱۷ سال گروه خونیم مشخص شد.+o هستم.اگه من B میشدم نسبتا ۵۰_۵۰ میشد:/ مامانم هی آه میکشه میگه من بین ۳ تا o تنهام:|یه مدت پیش از رو طالع بینی داداشم گفت تو اصن AB ای.چقد تو رو توصیف کرده O_o بابام میگه به هیچ وجه باورم نمیشه o باشی :|دقت کردین چقد بی ربط مینویسم؟اینم حیاطمون:عصر ۱۲ دی ۹۶ برا هر چی همه که دلتنگ نشم،دلتنگ اون روزایی ام که......ما را در سایت برا هر چی همه که دلتنگ نشم،دلتنگ اون روزایی ام که... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 201 تاريخ: شنبه 21 بهمن 1396 ساعت: 20:48